Zmiany stylistyczne wewnątrz i na zewnątrz podkreślają wyrafinowanie miejskiego crossovera UX. Model można już zamawiać w europejskiej sieci dealerskiej.
Model UX czyli najlepiej sprzedający się Lexus w Europie, przeszedł małe zmiany stylistyczne i obecnie debiutuje w salonach. Wprowadzone zmiany w wyglądzie, sprawiają iż miejski crossover robi jeszcze lepsze i większe wrażenie. Odświeżony Lexus UX otrzymał nowe kolory nadwozia, lakierowane wykończenie błotników, a także efektowne skórzane tapicerki.
Zmiany stylistyczne dotyczą wersji hybrydowej UX 250h oraz oferowanej w Polsce wersji UX 200, czyli z dwulitrowym silnikiem benzynowym.
Zaprojektowany jako miejski crossover, UX jest najlepiej sprzedającym się modelem Lexusa w Europie. Od premiery w 2019 roku do klientów trafiło już ponad 50 tysięcy egzemplarzy tego samochodu.
ELEGANCKI I WYRAFINOWANY
W gamie dostępnych kolorów zadebiutował nowy lakier Sonic Gray, który podkreśla atletyczne linie i eleganckie krzywizny, charakteryzujące odważną stylistykę modelu. Lakier ten jest dostępny we wszystkich wersjach wyposażenia.
UX z roku modelowego 2022 w wersjach F SPORT EDITION, F SPORT oraz Omotenashi ma też aerodynamiczne wykończenia błotników w kolorze nadwozia, które miejskiemu crossoverowi nadają bardziej elegancki i wyrafinowany wygląd. Bez względu na to, czy auto stoi, czy się porusza, wygląda bardziej dynamicznie.
EFEKTOWNE NOWE TAPICERKI
Starannie wykonana kabina w modelu UX jest odzwierciedleniem kunsztu mistrzów rzemiosła Takumi. Ich rękę widać w nowych fotelach ze skóry Tahara w kolorze białego jesionu (White Ash) oraz czarnym (Black) z eleganckimi brązowymi przeszyciami, które nadają wersji F IMPRESSION wyższy poziom luksusu.