LEXUS NUMEREM 1 W JAKOŚCI OBSŁUGI
Lexus ponownie zwyciężył w Wielkim Teście Salonów magazynu Auto Świat. Jesteśmy dumni, że przypadło nam w udziale pierwsze miejsce, zwłaszcza, że to już kolejne z rzędu wyróżnienie dla marki Lexus. Poniżej przedstawiamy kryteria oceny, której dokonywali niezależni specjaliści.
EDYCJA 2020
W tym roku po raz pierwszy brano pod uwagę możliwość zakupu samochodu bez wychodzenia z domu. Internetowe salony staną się zapewne stałym i mocno rozwijanym kanałem komunikacji marek z klientami. Audytorzy oceniali jakość wirtualnego kontaktu klienta z salonem, wideoprezentacje wybranych aut, opcje sfinansowania ich zakupu oraz możliwość odbycia jazd testowych. Badane salony Lexusa uzyskały w tym nowym kryterium bardzo dobre wyniki.
OBSŁUGA KLIENTA
Pierwsze miejsce w Wielkim Teście Salonów to zasługa japońskiej filozofii gościnności Omotenashi, która jest unikalną cechą marki Lexus. To nie tylko dbałość o potrzeby klienta, ale również umiejętność ich przewidywania i zaspokajania. Jako członkowie rodziny Lexusa musimy nieustannie dbać o to, by każdy kontakt klienta z Salonem Lexusa był wyjątkowy i w pełni satysfakcjonujący.
DĄŻYMY DO DOSKONAŁOŚCI
Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by klient mógł jak najlepiej poznać i poczuć to, co oferuje marka Lexus. Jest to możliwe nawet, jeżeli zdecyduje się on na wirtualny kontakt. Wynik Wielkiego Testu Salonów magazynu Auto Świat dowodzi, że nasze wysiłki spotykają się z uznaniem i są doceniane.